måndag 31 maj 2010

TÄVLINGSDAGS!!

Nu är det dags för den första tävlingen här i bloggen :-)


Vad kan du vinna?
En häst/husdjur/barn-fotografering av FotoAlle


Vad ska du göra?
Skriv vad/vem du vill att jag ska fota, och motivera varför som en kommentar till det här inlägget senast den 14 juni kl 22.00, länka till din egen blogg eller FB med ett inlägg eller ange var jag kan nå dig.


Bästa motiv och motivering vinner - Vinnaren presenteras i bloggen och på FB den 18 juli


Gnugga geniknölarna och kom igen!


Lycka till!!
//FotoAlle






6 kommentarer:

  1. Hej- vad kul med din blogg! Vilka jättefina bilder!

    SvaraRadera
  2. Ska fundera på saken... ;)

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna! :) Jag har en jättevacker dotter med en fotografiskt obegåvad familj, min högsta önskan är att den här vackra lilla tjejen skulle bli förevigad på ett sätt som inte var stereotypiskt för en fjårtistjej ;) Hon är så fin och cool med en väletablerad självkänsla som det vore ovärdeligt att få på bild! /ulrika/ ullebulle

    SvaraRadera
  4. Tävlingsbidrag.

    1999 fick jag mitt första tumörbesked det vände upp och ner på min tillvaro med buller och bång. Krampaktigt försökte jag se ljust på tillvaron och ta till vara alla möten och stunder som jag fick tillsammans med mina vänner och min familj. Krasst kan jag nu, många år senare, konstatera att minnena bleknar och många av mina fina vänner från den tiden finns inte längre bland oss. Jag ångrar djupt att inte kameran fick följa med in i mitt liv och föreviga dem. I dag lever jag ett friskt liv tillsammans med min älskade tonåringar och hundar. Jag har nya vänner på universitetet där jag pluggar till lärare och alla sprider de ljus och glädje omkring sig. Jag tänker inte göra om samma misstag som förra gången utan nu vill jag ta med mig en kamera och en duktig fotograf in i mitt liv och föreviga mina närmaste så att minnena inte bleknar.

    SvaraRadera
  5. Hej vännen :)

    Jag skulle vilja ha porträtt på mina vovsingar.

    Får inte till det riktigt själv. Akhir börjar bli gammal och jag vill inte riktigt se det och tycker bilderna blir dåliga som jag tar själv, (lite som bilder på mig själv numera ;)

    Och lill Shiva blir så stressad att hon gör mig stressad och sen blir det ingenting liksom :P

    Och så tog du ju så fina senast !

    Kramar

    SvaraRadera